donderdag 26 mei 2016

Bloghop Team Utopia nieuwe catalogus


Welkom op de bloghop georganiseerd door Team Utopia, Stampin’ Up! demonstratrices!
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin’ Up! Annual catalogus 2016/2017.

1 juni is het zover, dan kan iedereen uit de nieuwe catalogus bestellen.
Wij konden als demo's al een pre-order doen om jullie al wat nieuwe producten te laten zien. Ik heb gekozen voor LOVE YOU LOTS.
Het is een hostess-set, dus deze kan alleen besteld worden bij een order vanaf 200 euro. Er zitten 8 stempels in deze set: 4 dieren en 4 teksten.
 
De eerste kaart is gemaakt met de 2 lieveheersbeestjes.
Erg lief stempeltje, gecombineerd met de tekst waar de stempelset naar vernoemd is.
 




Voor het tweede kaartje heb ik de kikker gebruikt.
Het kaartje is voor iemand die mij geholpen heeft.
De tekst is gemaakt met de Rotary (gaat helaas niet mee naar de nieuwe catalogus).
De kleur is uit de nieuwe InColors: Emerald Envy!
Ik heb de kikker eerst gestempeld met Versamark+inkt en met clear embossingpoeder geëmbost met de heattool. Omdat de kleur nu goed gehecht is, kun je hem met dezelfde kleur inkleuren met inkt en de waterpainter. Nu gaat het niet vlekken.
Voor de rest van de kaart hem ik de timeless textures gebruikt.






 Het derde kaartje is ook met de kikker, maar nu met de kleur Old Olive uit de Brights.


 
 
Voor het 4e kaartje heb ik de olifant gestempeld met basic black en ingekleurd met markers.
De tekst en de ballon is van de Balloon Celebrations en het feestmutsje is uit de Sale-a-brations van 2016. De rode kleur is Watermelon Wonder (InColors 2015-2017).

 
 
 
Voor het laatste kaartje heb ik de egels gebruikt. Ook hier gestempeld met Basic Black en ingekleurd met markers. Het groen is Cucumber Crush.

 


Ik vind de egels zo leuk, dat ik er ook nog een tas mee heb bestempeld.
 
 
 
 
Hoe werkt een bloghop? Heel simpel! Deze bloghop kun je op elke blog beginnen van een demo die mee doet, daar vind je een link, deze klik je aan en vervolgens hop je verder. Op ieder volgend blog staat een bericht met weer een link naar een volgend blog.
Het is leuk om alle blogberichtjes te lezen, mooie dingen te bekijken en inspiratie op te doen! Wat moet je doen? Je hopt van blog naar blog en je laat als je dat leuk vindt, gezellige reacties achter op de bloghopberichtjes bij de deelnemende demonstratrices.
 

 Je kunt hier terug naar de blog van Monique ter Bruggen: www.mostampincreativity.blogspot.com


Je kunt hier verder naar de blog van Ellen Hamhuis  www.ellenkado.blogspot.com
 
 
 
Alle blogs op een rijtje:

1 Tryntsje van Duren www.SoStampFul.blogspot.nl
2 Yvonne Leferink www.stampinyvonne.blogspot.com
3 Anne Marie de Koter http://koterblogs.blogspot.nl/
4 Linda Verheij www.stempelenmetlinda.nl
5 Connie Schouten www.agreablestampinfun.blogspot.nl
6 Susan Wevers www.s-u-e.nl
7 Marieke Bart www.mintymik.blogspot.com
8 Thea Vercoulen www.stampinwiththea.blogspot.nl
9 Muriel Holtes www.handmadebymuriel.blogspot.nl
10 Marlieke Smetsers www.jufmarlieke.blogspot.nl
11 Petra Timmer www.freubelparadijs.blogspot.nl
12 Ingrid Heijnen-Hermens www.ingridcardsandmore.blogspot.nl
13 Mandy Uithol-Buckens www.mandyskaarten.blogspot.nl
14 Yvonne van Bruggen www.bruggetje.blogspot.nl
15 Kitty van T Hof www.kitsstampin.blogspot.nl
16 Marianne Selten-Bezemer http://mariannescreativity.blogspot.nl
17 Margot Zwegers www.margotstampinlife.blogspot.nl
18 Ingrid Reyners www.ingreymo.blogspot.nl
19 Natalie Vijlbrief www.hetknutsellab.nl
20 Marion van de Griendt www.marionstempelt.blogspot.com
21 Monique ter Bruggen www.mostampincreativity.blogspot.com
22 Mariska Sakko http://stempeleninzwijndrecht.blogspot.com
23 Ellen Hamhuis www.ellenkado.blogspot.com
24 Miriam Cooijmans www.miriamcooijmans.blogspot.nl
25 Henriëtte Severt-Kleine www.bezigbijtje1.blogspot.nl
26 Cynthia van der Wilk-Hoedeman http://magicalscrapworld.blogspot.nl/
27 Marielle Zeeman www.marzeecreatief.blogspot.nl
28 Gerreke Hut www.freubelhut.nl
29 Judith Liefting www.juudjuh.blogspot.nl
30 Jacqueline Higler-Veenendaal www.artnouvelle.blogspot.com
31 Jolanda Stokvis http://cardsandcraftworld.blogspot.nl/ 





18 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke serie Mariska! Die kikker moet ik ook nodig eens afdrukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die set staat op me verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zoooo schattig die set, leuke creaties laat je zien. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je er een mooie "beesteboel" van gemaakt en ja deze set valt bij iedereen in de smaak, lijkt mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat veel voorbeelden! De lieveheersbeestjeskaart en tasje met egeltjes zijn echt mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke voorbeelden, vind zelf de lieveheersbeestje en de egels geweldig. deze set staat hoog op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariska,

    Echt gaaf dat je zulke verschillende stijlen hebt laten zien. Word ik zeker door geìnspireerd.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vooral de eerste kaart met de kikker vind ik een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke ideetjes met deze set! Mooi gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze set super leuk. Jammer dat ik niet zo goed kan inkleuren. Mooie kaarten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind deze set super leuk. Jammer dat ik niet zo goed kan inkleuren. Mooie kaarten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stempel die egeltjes, olifantje, kikker en lieveheersbeesje. Wat leuk verwerkt in je kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die egeltjes....smelt. Je hebt ze sprekend ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaarten!

    Ik vind deze stempelset echt geweldig!

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die tas! SU-per!!! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ga die set nu toch in heroverweging nemen!

    BeantwoordenVerwijderen